Saturday, May 21, 2011

Garage Sale

I love going to Garage Sales but I had never did one. Today Rose Garden/Hatchet area had a huge garage sale so decided to do one at our front yard. Surprisingly a lo of people visited us and more than half of our stuff were gone! It is not bad for the first time yard sale.

ガレージセールに行くのは大好きだけど自分でしたのは初めて。今日は私達のいるローズガーデン/ハンチェット地区がする一年に一度の合同ガレージセールの日だったので我が家も参加しました。ウチは小さい通りにあるしとそんなにこないかなと思っていたら沢山の人がやってきてびっくり。半分以上の物が売れました。初めてのガレージセールにしては大成功。



I had fun talking/negotiating at the sale!
沢山の人と話したりネゴったりするのは楽しかったです。



Posted by Picasa