Thursday, May 05, 2011

Drinko de Mayo!

My lovely neighbor, Cheryl hosted girl's Drinko de Mayo party at her place so I made guacamole and fruit salad in a water melon cup. I looked for a proper attire for this Mexican theme party and this is it. Cute beach skirt from Brazil. Well, same South America, right?
ご近所さんのCheryl がメキシコの大きな祝日、Cinco de Mayo(5月5日)にDrinko de Mayoと名づけてガールズパーティーを開いてくれました。(Cinco de Mayoの詳細はこちら)私はキュウリとクミンシードがたっぷり入ったグアカモレとスイカをくりぬいてフルーツサラダを作って行きました。メキシカンな衣装を探したけれど手持ちの衣装の中ではこのかわいいビーチスカート。ブラジルで買ったものですが同じ南アメリカってことでOKでしょ。








Cheryl has a gorgeous garden and we had so much fun there. Seven women got together and drunk, chatted, laughed so hard...." We should do this every week!!" That is our conclusion at the end of the party. :) Happy Cinco de Mayo!
Cherylのお庭はとても素敵。そのお庭で楽しい時間をすごしました。女性だけ7人集まって飲んで、しゃべって、大笑いして。パーティーの終わりに皆が同意したのは「これ毎週しようよ!」と言う意見。ははは。Happy Cinco de Mayo!!