Saturday, May 14, 2011

Dinner at B44

We went to San Francisco and had dinner with Sumiko and Bruce at B44. It is a Spanish restaurant and we also ordered tapas but no pics here. Everything was good and especially my trout with sauteed veggies and truffle oil was fantastic! Crispy trout went well with the aroma of truffle oil.

San FranciscoのB44というスペイン料理やさんで、すみ子さんとブルース、私達でディナーをいただきました。タパス料理(小皿)も頼んだのに写真を撮り忘れました。全部おいしかったけど、私のトラウト(マス)料理が絶品。魚の皮はパリッとしていて付け合せのお野菜とトリュフオイルがお料理を引き立てていました。


We ate a lot but we didn't skip desserts either!! We chatted, ate and drunk. This is the way to spend Saturday night!! (They lowered the lights in the restaurant after the main dishes, so the pics below are all pinkish!) たくさん食べたけど、デザートもちゃんといただきましたよ!楽しくお話して、食べて、飲んで、これこそ、サタデーナイトってもんでしょう!(メインディッシュの後、照明が落とされたので写真がピンクですが。)



Posted by Picasa