Monday, August 01, 2011

Steven's working table and bathroom vanity

Steven made a foldable working table in the garage. It is very nice that the table gets flat on the wall and doesn't take any space. Easy to put it down and up. Good job, Steven!
Stevenがガレージの中に折りたたみ式のテーブルを作りました。ペッタンコになって壁にしまえるので、場所を取らずにとても便利。テーブルを上げたり下げたりするのも簡単です。ロックをはずして、テーブルをおろし、その上に座れるくらい頑丈にできています。Steven,よくできました!




This is what I did during he is working on the table. I didn't like the light color wood top of the vanity in the bathroom. I painted brown and see, it looks much better!
彼がテーブルを作っている間に私がしたのはこちら。バスルームの洗面台のトップが白木でいやだったので、茶色に塗り替えちゃいました。ほら、ずっといいでしょ。





Now these are the materials for my next project...Can you tell what I am thinking?
そしてこれが私の次のプロジェクトのマテリアル。さーて、何をするんでしょうか?


Posted by Picasa