Saturday, August 20, 2011

Camping at the Lake Tahoe 2


The training schedule said running around the lake for 30mins from 7am. Oh, no! It is already 7:08AM. We are late, Steven!! When we entered the lodge, EVERY BODY WAS STILL SLEEPING. Looks like they had a little bit too much alchool last night. Steven and I walked Alice's dog. He was sooooo cute and I enjoyed the walk a lot.
合宿の予定では7時から湖のまわりを30分走るということ。あ、もう7:08AMだよ。Steven,私達遅刻だよ~。山荘に行って見ると皆さんまだお休みでした。どうやら昨晩、ちょっとお酒が過ぎたみたいね。Stevenと私はAliceさんのワンちゃんを散歩に連れていきました。もうとんでもなくかわいいの。楽しいお散歩でした。


Finally, everybody got up. Let's have breakfast!
皆さんが起きてきたようです。朝ごはんを食べましょう!







OK! Trail running! Steven is also ready to hike.
それではトレイルランの時間ですよ!Stevenもハイキングする気満々。




...but look at this. Too steep to run. We decided to hike here. The view is just amazing.
でもね、これ見て下さい。傾斜ありすぎて走れない。走るのはあきらめてハイキングすることに。でも眺めは素晴らしかったのでした。


On the bridge. 橋の上で。








We tried to run at least on the flat part but no, there were space only 5 to 10 steps to run. This running team is hiking today.
平らなところがあれば走ろうとしたけど、だめ。5歩~10歩走ったら終わりになるの。ランニングチームは今日はハイキングをしています。




We came back to the lodge and party time!!! I made smoked fish+cream cheese dip + consome gelly. It was pretty good!!
山荘に戻って来て、パーティータイム!私は燻製のお魚+クリームチーズのディップにコンソメジュレを乗せた前菜を作りました。結構おいしかったです。





Steven is grilling BBQ eels!! They liked his Japanese apron, too. There were A LOT OF food and we ate, drunk and laughed a lot. We definitely had more calories than the ones we used for hiking we did today. Oh well...
Stevenは外でうなぎを焼いています。日本のエプロンもほめられてました。すごい数のおいしい食事が並び大いに食べて、飲み、笑い…。これはハイキングで使ったカロリーをはるかに超えたカロリーを摂取しております。まあ、いいか。






It was a great gathering and I am so glad I joined this group. Thank you everybody for the wonderful time!!
それは楽しい合宿でした。このグループに入って本当によかった。皆さん、楽しい時間をありがとうございました!