Tuesday, August 23, 2011

Steven's built-in workstation 2



Doors for workstation is unique. They are framed and a thin boards are attached from inside. It gives three dimensional look and more decorative than flat doors. The keyboard tray is pull-out. He stained well, too.
Stevenのワークステーションの続き。ドアはおもしろいデザインです。枠が組んであってそれに中から薄い板が貼ってあるの。深さが加わり、ただの平たいドアよりもおしゃれ。キーボードを置くところは引き出すようになっています。ステインもして色もいいね。






Steven : "Look at my masterpiece!!" Yes, honey, it is a beauty.
Steven:「私の傑作を見て!!」よくやった。素晴らしいです。



He also crawled under the house and pulled electric cables out (I have no idea how) and see, now the workstation has electricity!! Amazing!!
Stevenは床の下にもぐって電気のケーブルを引いて(どうするのか全く想像もできない。)ほら、ワークステーションに電力も。すごいよね!





The last touch was adding decorative handles. Yeah!The workstation is finished. I am so impressed by what he did. He started from designing and done in 10 days. Dad, the DIY master must be proud of his son when he sees this.
最後のかざりはこのかわいい取っ手。すごい!ワークステーションが出来上がりました。本当に作っちゃうんだものすごいです。デザインから始めて10日くらいでできたかな。DIYマスターのお義父さんが見たらさぞ自慢に思うでしょうね。



What did I do? You ask. I made dinner! 私は何をしていたかって?ご飯作ってました。






Posted by Picasa