Sunday, August 07, 2011

Friends from Florida


We went to Salinas to see our friends and their kids from Florida. We had not met them for 6 years and we were so surprised how big the boys became!!
Salinasへフロリダから来た旧友と子供達に会いに行きました。6年ぶりだったので、ボク達が大きくなっていることといったら!





We went to Greens in San Francisco for brunch. I love this restaurant. They are right on the Marina so you can see the boats coming in and out.
GreensというSFのレストランへブランチへ。このレストラン大好き。マリーナのすぐ側なので船が出たり入ったりするのが見えて素敵。





Well, today was not so great to look out but still nice to see beautiful boats. It is already 2pm and still dark...
まあ、この天気ですから、(2PMでこれ)今日は港を楽しむ感じじゃないね。でもきれいなボートを見るのは楽しい。




I had poached eggs on polenta with chanterelle mushrooms and it was GREAT. They never disappoint us. Their ingridents are always local and fresh. Steven's potato cakes was great, too.
私はポレンタの上にシャンタレルマッシュルームとポーチドエッグが乗ったものをいただきました。おいしかったあああ!ここはいつ来てもおいしいんです。材料が近くの農家から送られてくるのでとてもフレッシュ!Stevenのポテトケーキもおいしかった。



We had a great time talking and laughing till the evening. Nice to see old friends.
おしゃべりと大笑いの楽しい時間を夕方まで過ごしました。古い友人との再会はいいですね。


Greens Restaurant
Fort Mason
San Francisco, CA 94123
(415) 771-6222



Posted by Picasa