Friday, August 12, 2011

BBQ eel

Steven is going to grill BBQ eel for my running team this weekend so he needed to practice. Mmmm, good job, honey. It was very tasty.
Stevenは今週末に私の参加しているランニングチームのメンバーにうなぎを焼くことになっているので、ちょっと予行練習。あー、おいしい。よくできました。










Cold tofu with ginger went well with the eel.
冷奴も生姜と青ネギでいただきました。






Tuna+natto and yellow tail with sesame sauce were tasty appetizers. My sesame sauce was pretty good.
マグロ納豆の山かけとハマチのごまソース和えもよくできました。私のごまソースワリカシいけるわん。







Posted by Picasa