Friday, August 19, 2011

Camping at the Lake Tahoe 1


We are now at the beautiful Lake Tahoe. It took us 4 hours + to get here and GREAT view!
私達は美しいタホ湖に来ています。4時間とちょっとかかったけど、素晴らしい景色!






We set up our tent and have some drink. Beer for Steven, iced tea for me. The last time we went camping was 4 years ago but we still remembered how to set up the tent. (just because it is super easy :)
キャンプ場についたら、テントをはって、一休み。Stevenはビール、わたしはアイスティーで。最後にキャンプにいったのは4年前だけど、テントのやり方覚えてました。(ただ、非常に簡単だからだけど。)



We grilled chicken and veggies for dinner and they were so tasty. Is it because we had them outside with clean air? Maybe....The green Shishito peppers are from our garden and eggplants are from Cheryl's garden. Yes, they are Norton veggies. :)
チキンとお野菜をグリルして晩御飯に。こんなにおいしいのは空気がきれいだからでしょうか?かもね。シシトウはウチの菜園から。おナスは近所のCherylのところから、みんなNorton Ave 育ちなの。



Oh, and we are here because we are joining my running team training camp. We dropped some food for tomorrow's party at the lodge. They are the members on the first night. Tomorrow we are going to have more people.
そうそう、今回はタホに来たのは私の属しているランニングチームの合宿に参加するためでもあるのです。私は明日の土曜日だけの参加ですが、山荘に明日のパーティーの食べ物を冷蔵庫に入れに来ました。これが最初の日のメンバー。明日になるともっと増える予定です。