Sunday, January 31, 2010

New Funiture


We have looked for a foyer table for about half a year. I wanted some antique table with a drawer and went to a big antique fair and antique stores but couldn't find anything we liked so we kind of gave up on antique tables. When I was wondering in a store, I found this table which is a small version of our favorite console table below. This is not antique but we liked the style.半年くらい入り口に置くテーブルを探していました。アンティークのが欲しくて大きな骨董市やアンティークショップをまわりましたが、全然見つからなかったのでアンティークをあきらめかけていました。あるお店をのぞいていたら、家にあるコンソールテーブル(下の写真)の小型を見つけました。アンティークじゃないけどそのコンソールテーブルのスタイルが気に入っていたので、それの小型で手をうちました。






Above is our console table we got 2 years ago and we liked it so we decided to get a small version of it for a foyer table. Get off from the table, Sophia!! 上の写真が2年ほど使っているコンソールテーブル。ソフィア!テーブルから降りなさい!




Steven also got a cabinet he can put his office stuff inside.
Stevenの仕事の書類などを入れる棚も買いました。


Posted by Picasa