Saturday, January 30, 2010

Mitarashi dango


I was talking about this Japanese sweet with my friend the other day and I REALLY wanted to eat it so made with whatever I had, Mochi powder. The recipe said I needed other powder called Joshinkom, too but I didn't have it at home.
and...off course, it was not so tasty but Steven ate them :) Thanks, Hon!
先日、友人とみたらし団子の話をしていたらとても食べたくなったので作りました。レシピにはもち粉と上新粉を混ぜると書いてありましたが、家にはもち粉しかなく、大雑把な私はもち粉だけで作ってしまいました。
もちろん、おいしくなかった。でもStevenが全部食べた。:)