Monday, May 18, 2009

Philadelphia Trip 3

The hamburgers Steven made yesterday were so tasty so Dad wants some more to keep in his freezer. Here is Burke & son hamburger factory. Dad and Steven are goofing around for pictures. Guys, don't play with food!
Stevenが昨日作ったハンバーガーがとてもおいしかったので、お父さんがもっと冷凍保存用に欲しいとリクエスト。それでBurkeハンバーガ工場がオープン。お父さんとStevenは写真のためにふざけています。はいはい、食べ物で遊ばないようにね~。


Dad also made Irish Soda bread. He forgot adding sugar but I thought the raisins made the bread sweet and tasty. お父さんはアイリッシュソーダブレッドも作ってくれました。お砂糖を入れ忘れたと言っていましたが、レーズンの甘さが十分なので私はおいしいと思ったけどなあ。

He has a huge yard and we enjoyed his nice lawn. 大きな庭があり、きれいな芝生をエンジョイしました。

I liked the area he chops fire woods. I paused for the picture and Steven said " Ah, honey, it is wrong tool!" Oh, I don't care...
暖炉用の焚き木を切る場所があって楽しい。写真用にポーズしたら、Stevenが「あー、道具が違うよ。」何でもいいのよーん。
We talked, laughed and ate pound cake a lot! It was a great long weekend.
たくさんおしゃべりして笑ってパウンドケーキをいっぱい食べてとても素敵な5日間でした。


Posted by Picasa