Monday, May 25, 2009

Digging out a Palm tree

We have a dead palm tree in our backyard and it is very ugly.
お庭に枯れたパームツリーがあるのも嫌だよねえ。


Steven is digging the root and is it time to come out? Let's see...
Stevenが根っこを掘っています。この木、倒せるのか?まずはごらん下さい。

Push it harder! もっと力入れて!

Wow, he did it and it made a BIG noise! Now we have a clean look. Thank you, honey!
おー、倒れましたよ。すごい音がしだけど。これですっきりしました。ありがとう!
Now the question is how to get rid of this. Chop them up and put in the garbage box? Do they take it?さて、問題はこれをどう処分するか。小さく切ってゴミ箱に入れとけばゴミの日に持って行ってくれるかなあ。




Had dinner looking at the clean looking back yard. Nice breeze is coming in, too....The menu is...
そういうわけできれいになったお庭を見ながら夕食。涼しい風も吹いてきました。メニューは…
-Pan fried halibut with mushrooms and scallions
-boiled corns
-tomato, cucumber &basil salad
-白身魚のマッシュルームとネギソース
-コーンのゆでたの
-トマト、きゅうり、バジルのサラダ

Posted by Picasa