Saturday, May 16, 2009

Philadelphia Trip 1

We went to Philadelphia to see Steven's family. Steven has told me about Dad's pound cake for years and now he is making it for us! Steven and I are just pretending helping him for the pictures.
Stevenの家族に会うためにフィラデルフィアへ行きました。Stevenからお父さんの作るパウンドケーキのことを何年も聞かされていた私は食べたくてしょうがなかったけど、今回作ってもらいました。Stevenと私は写真用に手伝っているふりをしているだけです。
Look at this! The surface is crispy and caramelized! We ate a lot of it during the stay and surprised Dad. It was so tasty and couldn't stop eating. He almost made another one for us to take home but we need to behave ourselves so said no thank you.
見て見て!表面がかりっとキャラメルのように仕上がっていてすごくおいしいの。滞在中、私達はすごい量を食べたのでお父さんもびっくり。だっておいしすぎるんだもん。家に持って帰る用にもうひとつ焼いてくれるなんてうれしいオファーがありましたが、これ以上いただいたらブタになることまちがいなしなので、丁重におことわりしました。
Posted by Picasa