Saturday, May 09, 2009

Moving to our new home

We moved! Hired two guys and took a whole day to move but we did it! Steven is driving 17 feet moving truck and we thought this is enough but noooooooooooo. We needed second run to finish moving. We had more stuff than we thought we did.
引っ越しました!二人の男性を雇ってそれでも丸一日かかりましたが終了しました。Stevenが17フィート(約5m)のトラックを運転しています。これで十分だと思ったら、とんでもない。2往復してしまいました。思ったより物が多い我が家でした。


This is before and after pictures of living/dinning area. The green ones are "before". Don't you think ours is much better? :)
引越しの前と後の写真です。リビングダイニングエリアですが、緑の壁のが「変更前」。オレンジ色の私達の方がいいと思いませんか?

The white Ikea furniture they had are all gone! Looks nice, isn't it?
家についてきたあの白いIkea家具もぜーんぶ取っちゃってスッキリ。いいでしょ?

The moving in a hot day needs a cold Korean noodle. We have good restaurant near us. Ohhh, it was so good we will sure come back soon. 暑い日の引越しには冷たい韓国麵。近くにとてもいい韓国レストランがあります。すごくおいしかったので又、近いうちに来ること間違いなし。
We love our house more and more every day. We keep finding something we like all the time!
新しい家はとても気に入っています。毎日何かいい点をみつけては2人でよろこんでいるところです。少なくともいまのところは。