Sunday, May 24, 2009

Door Wreath, base board, and raised flower boxes

We have a VERY productive three day weekend of Memorial Day.
このメモリアルデイの週末はとても充実した三日間でした。
I made a door wreath and go well with our entrance.
ドアリースを作りました。エントランスによく合うでしょ。

I also made two pillows for the bench at an entrance.
エントランスにあるベンチ用にクッションも作りました。

Repainted the window frames, added a base board...
窓枠を塗りなおしたり、壁にベースボードをつけたり…

What should we do with this small area by the house? These stones get hot and make the house hotter in summer...Steven said" I have an idea! Let's go to Home depot."
このうちの脇の小さいスペースはどうするの?この石は熱を保つから夏には家まで熱くなっちゃうよ。Stevenが「いい考えがある。HomeDepotに行こう!」と言ってます。HomeDepotDYI用の大きなお店です。

My convertible car works like a pick up truck, doesn't it? We went to Home depot three days in a raw. The place is our dating spot now. Anyway, Steven started making something...
私のコンバーティブルは業者用トラックのように物がつめていいでしょ?3日連続、HomeDepotに通っています。私達のデートスポットと化しております。さてさて、Stevenが何か作り始めました。

Wow, it was a flower box! He made two flower box and put the stones in them. Oh my husband is so smart! :) Isn't he?
あっ、花壇ができてる。箱を作ってその中に例の石を下敷きにしています。うーん、ウチの夫はかしこい!でしょ?
He worked his ass off in the hot day and exhausted but this is the last scoop of the stones. Almost done!
暑い中、働きづめのSteven.でもこれが最後のひとすくい。もう終わりだよ!

The beer after hard work is something, isn't it? (that I heard because I don't drink beer. Mine was a cherry coke on the left.)
うーん、がんばった後のビールはなんとも言えないねえ。(という話です。私はビールが飲めないので知らないけど。私のは一番左のチェリーコークです。)

Posted by Picasa