Sunday, February 17, 2008

Athens 3

"Does it snow in Athens?"
"Not really, we haven't had snow for 3 years."
"Oh, yeah? What is this then?"
”アテネって雪降るんですか?”
”いやあ、降らないねえ。ここ3年くらい降ってないよ。”
”あ、そう。んじゃこれは何?”


Snow!!!! We were so surprised that everything is covered with snow when we woke up.
So were people in Athens because they hadn't snow for a long time.
雪です。朝起きたら外が真っ白なので驚いた。アテネっ子も久しぶりの雪に驚いていました。


I made a little guy at the hotel balcony. Three kinds of eyes.
せっかくだから雪だるまくんをホテルのベランダで作りました。
3種類の表情にご注目。

I went to Steven's office next to the Syntagma Square.
Solving problems.....
シンタグマスクエアにあるStevenのオフィスへ。
問題解決中…


Syntagma square is also all white! People here don't get used to walk on the snow so a lot of people slipped and fell and I did as well. Ouch...
シンタグマスクエアも真っ白。ここの人は雪に慣れてなくてたくさんの人が滑って転んでました。
私も転びました。痛っ!

Posted by Picasa