Thursday, May 20, 2010

Garage

Steven removed the old garage doors. Looks like he has an idea.
First, he made a concrete base at the place the garage doors used to be.
Stevenはガレージのドアをはずしちゃいましたが、何か考えがあるようです。まずは、ドアのあったところにセメントのベースを作ります。
Next, he made a frame, put support beams, and put a door in, then siding boards!
フレームを作り、サポートの柱を立て、ドアが入りました。それに木材で壁が出来た!

Beautiful! 素晴らしい!



Now, we rented a BIG jack hammer and he broke the concrete. Look at this mess! He is saying, "Whew! I am exhausted!".
それから、でっかいジャックハマーをレンタルして先日切ったコンクリートを壊します。床が滅茶苦茶だあ!Stevenが「ひええ、疲れたよ」と言っています。





Next day, Junk King came and took all the concrete and old garage doors. Yeah!!
次の日、ジャンクキングという廃棄物の業者に来てもらい壊したコンクリートと古いドアを全部持っていってもらいました。やったあ!

Now we are ready for putting flag stones! これでフラッグストーンを敷く用意ができました。





I was dealing with lighter objects in the house.
Greek Oregano is growing fast in my herb garden so I dried some.
私の方はそれより軽いものを取り扱っておりました。
ギリシャオレガノが私のハーブガーデンですごい勢いで成長しているので乾燥させてビンにつめました。

It joined other spices in the spice drawer. 他のスパイスの仲間入りをしてスパイスの引き出しの中へ。



Need some snack...How about avocado dip and baguette?
スナックがいるかな。アボカドディップとフランスパンはいかが?