Friday, September 30, 2011

Steven's Fireplace Mantel

Yes, I was supposed to paint the mantel but I was a little busy with work and other stuff. One day when I came home, Steven was painting it. We usually share some works on our projects and say, "WE made this." but for this mantel....He made this so this is Steven's mantel.
はい、私がマントルの色塗りをすることになっておりました。でもお仕事やちょっと他の事で少し忙しかったの。ある日帰ってみると。Stevenがペンキ塗りしてました。普通は大体のプロジェクトで仕事をシェアして、「私たちが作りました」というのだけれど、これに関しては「彼が作りました。」というわけで、これはStevenのマントル。






See? Isn't it gorgeous? Too gorgeous for our modest house? Nahhhh!!
Just beautiful. Thank you, honey!
どお?ゴージャスでしょ。つつましい我が家にはちょっとゴージャスすぎ?やー、大丈夫でしょ。
きれいですね。Steven、ありがとう!







Posted by Picasa