Saturday, September 24, 2011

New Team Shirt & Surprise party

I was working on making team shirts for my running group and they are done! Today, we are going to run in them!! I am trying to show the design on the back.
所属しているランニンググループのチームシャツを作るのをお手伝いしていましたが、やっとできたよ!今日はそれを着て走ります。私が変なカッコしてるのは背中のデザインを見せるため。







Here are the close up. Aren't they nice? It took a long time to make but we did it!
これがクロースアップ。いい感じでしょ?すいぶん時間がかかりましたが、満足のできばえ。






Men's shirts are round neck and long. Hey, you guys look good together!!! :)
メンズのシャツは丸首です。まあ、お2人ったらお似合いのカップルだこと!:)



This is for a baby!! Isn't it the cutest thing? I almost stole and hid it.
これは赤ちゃん用。卒倒しそうなかわいさ。盗みたい気持ちをおさえました。



We also had a surprise birthday party at bowling lanes. Look at the bouquet I made for her. We surprised her with the bouquet, cake and gift. It was FUN !!
実はこの後、ボウリング場で女性メンバーのサプライズ誕生会をしました。見て見て、花束は私が作ったんだよ。お花、ケーキ、そしてプレゼントで彼女をびっくりさせ大成功。おもしろかった!