Sunday, September 04, 2011

12mile Run and Summer Vegggie Garden Party

Less than one month to my next half marathon. I ran 12 miles at Stevens Creek Trail with my running group, BAJR. I thought I coudn't make it but the team members cheered for me and yes, I did 12 miles (well, it was 11.6 actually)! Thank you guys!! The pace was 9:32. If I can keep this pace, I could finish the half marathon in 2 hour 4 mins!! I may be able to make a personal record?!
次のハーフマラソンまで、一ヶ月を切りました。それで今日はランニンググループのBAJRの皆さんとStevens Creek Trailを12マイル走りました。最後はきつくてもう止まりそうになりましたが、みなさんから支えられ、ゴール!ありがとうございました!ペースは9:32/mile。もし、このペースが保てれば2時間4分くらいで完走できるの。もしかして今回は個人記録をぬりかえるかも…よ。皆さんと走るようになって速くなりました。うれしい。




We also had a neighor's party this evening. It was Summer garden veggie party. Everybody made something using their veggies from their gardens! What a great idea! I made noodle salad with our garden tomatoes, green peas, shimeji mushroom. The sauce has sesame, vinegar, soy sauce, sugar and sesame oil. It was nice cold dish for a summer day like today.
夕方はご近所さんで又もやパーティーがありました。名づけて夏の菜園パーティー。みんな自分のウチでできたものを使ってお料理。いい考えだね。私が作ったのはお素麺にトマト、グリーンピース。しめじをまぜ、ごま、お醤油、お砂糖、お酢、ごま油をまぜたソースで和えたら、冷たくておいしい一品に。




There were pizza, tomato+mozzarella cheese, pies and more! We enjoyed all the veggie dishes.
他の人はピザ、モッツアレラチーズ+トマトサラダ、その他を持ってきましたよ。













We enjoyed a lot!


楽しかったよ!


Posted by Picasa