Saturday, June 19, 2010

Espetus

Went to Espetus, Brazilian Churrasco. Gauchos (cowboys) came to our table with skewered meat and served a big variety of meat endlessly.
ブラジル名物、シュラスコへ行きました。ガウチョ(カウボーイ)が大きな串に刺さったお肉を持って、それぞれのテーブルへやってきます。そのお肉の種類にはびっくり。

These pictures are from Foodnut.com. Their salad/appetizer bar was great,too.
下記の写真はFoodnut.comからのものです。サラダと前菜のカウンターも充実していておいしかった。

Espetus
1686 Market St. @ Gough
San Francisco, CA 94102
415-552-8792

We had a great time with our friends, Cheryl and Bob who were visiting the City.
友人のCherylとBobがサンフランシスコに来ていたので、彼らとおいしくいただきました。
After the dinner, we walked in Japan town and Steven cannot believe I had a macha ice cream in crepe there after the big dinner but yeah, I did! I have an extra stomach for sweets. It had been a long time since we saw each other last time so we went to a bar in Kabuki Hotel to chat more. It was a GREAT night.
その後、ジャパンタウンを歩きました。あの大きな夕食の後、抹茶アイスクリーム入りクレープを食べている私を見て「信じられない」という顔のStevenでしたが、デザートは別腹だもーん。Cheyl とBobには久しぶりに会ったので話は尽きず、Kabukiホテルのバーでおしゃべりの続き。楽しい夜でした。
Posted by Picasa