Monday, July 05, 2010

Birthday present for Steven

Steven got a new toy for his birthday, Miter saw with stands!! I was hearing cutting sound and hammering sound from the house. Hammering sound? What is he making now?
Stevenの誕生日プレゼントにマイターソウを買いました。日本語では何ていうのかな。電動のこぎりで角度をつけて斜めに切ったりもできるやつです。しかもスタンド付きなのでお手軽に場所を移動できます。木を切る音がしているなあと思ったら、かなづちの音までしてきた。今度は何を作っているんでしょ。

In a few hours, he made shelves in the garage. Wow, it was fast and is very steady. Now the garage is going to be organized and clean. He also got a cabinet with tiny drawers for nails and screws. Hmmm, my earrings and necklaces would be fit VERY WELL in those small drawers! He may need to buy another one. :)
2,3時間の間にガレージの壁に棚をつけていました。まあ、速かったこと。それにわりかし頑丈。ガレージが片付いてきれいになるには賛成です。くぎやネジを入れる小さい引き出しがたくさんついたキャビネットもつけました。あら、この小さな引き出しは私のアクセサリーを入れるのにぴったりじゃなーい?Steven、もうひとつ買うはめになるかもよ。

Posted by Picasa