Saturday, April 18, 2009

Our Friend's Engagement Party


Made this cute bouquet and went to our friend's engagement BBQ party in San Francisco.
こんなかわいいブーケを作ってお友達の婚約BBQパーティーへサンフランシスコに行きました。


Her fiance is a chef and his chef friends throw a great party with amazing food as usual.
I am guessing they cooked a half of pig because it was a HUGE chunk of meat he was cutting. They sliced them and put them on bread with green pesto. The sandwich was awesome and the pork was melt in my mouth. It was professional work!
彼女のフィアンセはシェフで彼のシェフ仲間がとんでもおいしい食べ物を用意してくれました。(いつもなんですけどね。)豚1頭の半分を料理したんじゃないかしら。すごい大きな塊のお肉でした。スライスしたお肉をペストを塗ったパンにはさんで、サンドイッチ。豚肉が口の中でとろけました。さすがはプロの技!


The pig was roasted in this huge roasting box. I am warming up with the heat. Well, the food was too good and I was busy eating it and forgot to take pics of the bride & groom to be. I will wait for the ones they took and post it here later. :)
豚肉はこの大きなローステイングボックスの中で料理されました。寒かったのでそれで暖をとっている私。あまりのおいしい食べ物を食べるのに忙しく未来の新郎新婦の写真を撮り忘れた私。まあ、彼らが撮った写真をあとでお借りしてここに載せちゃいましょ。
Posted by Picasa