Monday, October 27, 2008

Ready for Halloween

This weekend is Halloween so I decorated our place with a little fall spices. Baking cheesecake (up left) is no related to fall decoration by the way :) The knit hats are the ones I made in the heat last week for Halloween. Knit caps on Halloween in California? Noooooo, I am going to NY to join Steven who is there for his biz trip and we are going to The Village to see Halloween parade so we need the caps. 今週末はハロウィーンなので部屋を秋のアクセントで飾ってみました。左上のチーズケーキは秋のデコレーションとは関係ありません。悪しからず。ニットの帽子は先週のあの暑さの中、ハロウィーン用に編みました。カリフォルニアのハロウィーンは暖かくてニットの帽子は必要ないって?いえいえ、私はあさってからNYに行ってきます。一足先に出張でNYにいるStevenと一緒にグリニッジ・ビレッジへハロウィーンパレードを見に行くので帽子を編みました。NYは寒いからね。

Since we are going to East coast, are visiting in laws. My mother in law's birthday is coming so I made a tote bag for her.東海岸に行くので、Stevenの家族にも会いに行きます。お義母さんの誕生日が近いのでトートバッグを作りました。

Made a little name tag for her who loves cats. Oh, I cannot wait to see them. 猫好きな彼女のためにネームタグも作りました。しばらく会ってないので、とても楽しみ!