Saturday, March 29, 2008

Tokyo, Japan 2

Sick of sakura already? Well, we aren't so here is another sakura watching. Let's go!
もう桜はいいって?いえいえ、私達はしつこく観に行きますよ、今日も。レッツゴー!

Sakura in Shinjuku Gyoen (park). 本日は新宿御苑でございます。

This park has 1300 sakura trees and is very popular place for picnic.
ここは1300本の桜の木があり、お花見にはとても人気の場所ですね。

公園内はとても広く美しい庭園も見られました。本当に日本庭園いいねえ。
A lot of beautiful views in this garden. Mmmmm I love Japanese gardens.

We really enjoyed sakura in Japan. We hadn't seen it for 4 years so now we are happy camper!
本当に桜を堪能した旅でした。日本で桜見るのは4年ぶりだったのでもうルンルンです。

Today's lunch.
本日のランチ
Now, we are going to Korea. Is there sakura in Soul? :)
さて次は韓国へ。ソウルには桜あるかなあ。ふふふ。
Posted by Picasa