Friday, November 25, 2011

Thanksgiving leftover party




Thanksgiving always lefts us a lot of food so we had a leftover party with our lovely neighbors. I made turkey dip with crackers (up-right in the pic above). Bob brought a deepfried turkey and it was very tasty. He marinated it in soysauce instead of brine liquid. Yum!
感謝祭はたくさんお料理を作るのでいつも残り物がでます。それでそれを使ってご近所さんとパーティーをするのがこのところの習慣。上の写真の右上が私が作ったターキーディップとクラッカー。Bobはフライドターキーを持ってきてくれました。お醤油につけてあったそうで、おいしかった!






My favorite kids in neighborhood D and G was there. They were already excited about Christmas wich is one month away. :) Cute.
私の大好きなDくんとGちゃんもきてました。1ヶ月先のクリスマスをもう楽しみにしてそのことばかり話していました。かわいい。







The Norton family had fun with good chat and good food as usual.
いつものようにNortonファミリーはおしゃべりとおいしいお料理で楽しい時間を過ごしました。