Sunday, July 17, 2011

Morning run and World cup for Women's Soccer

I ran 9 miles with BAJR members in Shoreline Park at 7am. Most of them ran 12 miles but you know, I am not in that stage yet. My Smartcoach said 8 miles. Well, I was planning to do miles and I made U turn on 4 miles spot by myself since other people were going further. It was a mistake. I got a lost on the way back and ran extra 1 mile. Oh well....Today was a special run because there was a women's world cup final in that afternoon so we ran wishing their victory and...

朝7時からBAJRのメンバーとShoreline Parkで9マイル走ってきました。他の人達は12マイルくらい走っていたのですが、私はまだそこまで長く走る時期ではないの。私のSmartcoachでは今日は8マイルの日ですから。いえ、そのつもりだったのですが、4マイル地点でみなさんと別れてUターンして帰ってきたら、迷ってしまい1マイル余分に走ることに。まあ、いいか。今日は特別なランでした。というのも午後にワールドカップの女子の決勝戦があるので、それの祈願もかねて走ったのです。私はJapanサッカーチームのTシャツを着てね。そして…











They won!!!!!! Congratilations, girls!!!
優勝!!!おめでとう、なでしこJapan!
Posted by Picasa