Wednesday, July 20, 2011

Farewell Party

One of our neighbors is movin to Houston and we had a farewell party. I made a fruit tart with seasonal fruits. Pretty, isn't it? My shirt looks like this fruit tart, too. Same color pallet.
ご近所さんの一家族がHoustonに引っ越すことになったので、お別れのパーティー。私は季節の果物でフルーツタルトを作りました。きれいでしょ。あれ、私のシャツもタルトと同じような色だなあ。



We had some mexican food and desert time! I am serving my tart.
メキシコ料理をいただいた後のデザートタイム!私がタルトを切り分けています。




Steven is helping me serving them
Stevenもちゃんと手伝ってくれました。


After this party, we took a picture in front of their house and they left with their packed car. 1 week road trip to Houston! It was VERY hard to say good by since they are great people....everybody shed their tears. Good luck, the Penningtons!!
このパーティーの後、引越しをする家族の家の前で写真を撮り、彼らは荷物が詰まった車で出発しました。とてもいい家族だったので、お別れはとてもつらかった。みんな涙を流していました。ぺニントン一家が新しい土地でもうまくいきますように!




Posted by Picasa