Saturday, December 19, 2009

Bangkok 4-2

After the exciting floating market, why don't we end the day with river cruise dinner?! We enjoyed tasty Thai food, desserts and Thai dance on the boat.
素晴らしい水上マーケットを楽しんだ1日はボートつながりでクルーズディナーで締めましょうか。タイ料理とデザートそしてタイのお姉さんのダンスを満喫しましたよ。


However we enjoyed the most was beautiful view from the boat. All the landmarks were lighted up and looked AMAZING!
でも一番楽しかったのはボートからのながめ。美しくライトアップされた名所がボートから見えます。



We usually don't take after-dinner drinks but today was special. Richard & Steven had brandy and port wine for me. What a great way to end the day.通常はアフタードリンクなんていただかない私達ですが、今日は特別。RichardとStevenはブランディーを私はポートワインをいただきました。楽しい夜で一日を終えました。



Posted by Picasa