Sunday, July 05, 2009

Post July 4 th party

Our neighbors LOVE to get together. The next day of that big party of 4th of July, we had another one in the evening. This is the ladies' club of ours. They took Men's club pic but not on my camera. 家のご近所さんは本当に集まるのが大好き。あの大パーティーの翌日、又もや集まりました。下の写真はご近所のレディースクラブの面々。メンズクラブも写真を撮りましたが、私のカメラにはないので、後ほど。
We all brought leftover from yesterday or cook some fresh ones and made a nice evening gathering. Another night we felt we were lucky to be in this neighborhood.
昨日のパーティーの残り物や、さらに何か作ったものを持ち寄り、楽しい夕べの会を持ちました。このエリアに引越してきてよかったと再度感じた集まりでした。
Posted by Picasa