Tuesday, July 01, 2008

Toronto 3-CN Tower on Canada Day

Beautiful day on Tuesday. It was their holiday, Canada Day! It is an independece day and we saw a lot of flags and celebration events everywhere. We decided to go to CN Tower. After one hour wait in line, we went to...
火曜日はとても天気がよくそれにCanada Dayという休日でした。カナダの独立記念日なので国旗や記念イベントがあちこちで見られました。私たちはCNタワーへ。1時間並んで待った後、行ったところは…

a restaurant on the top for lunch. We were very hungry and the view from there was great, too.
I was so hungry that I forgot take pictures of the food but I remember that food was very tasty.
タワーの上にあるレストラン。おなかペコペコだった上、ここからの景色とてもよかったのでね。あまりお腹がすいていたのでランチの写真をとるの忘れた。でもおいしかったことは覚えております。

The views from the restaurant...レストランからの景色。

The tower has glass floor and you can stand on there to see below...
Hey, Steven in floating in the air...タワーにはガラスの床があってそこから下の景色が見えます。
Stevenが空中浮遊してるみたい。

You can see down through the floor glass....I couldn't stay there long because it scared me....
このようにガラスの床を通して下が見えるのだけど私はあまり長くたってられませんでした。こわいよ~。


After the tower, we walked to the water (this is a lake!) and enjoyed the rest of the Canada Day. タワーのあとは湖まで歩いていってお天気のいいカナダDayを楽しみました。
Oh, I had a soft serve ice cream from Mr. Softy. I had wanted to do this for loooong time and I finally did it!! Mmmm delicious.
あ、アイスクリームトラックでソフトクリームを食べました。長い間これを食べて見たかったの。おいしかった!

Posted by Picasa