Sunday, October 30, 2011

Brett's Birthday

We went to Brett's birthday party. How did we go? Walked for twenty seconds. Yeah, another neighbor's party which we love. I made tapenade+quail eggs and avocado mimosa ones. They were pretty good. There were another appetizers and very colorful on the table.
Brettの誕生会へ行きました。どうやって行ったでしょう。20秒歩いてです。そう、又もやご近所さんのパーティーでした。私はタペナード+ウズラの卵、アボカドクリームのミモザをバゲットに乗せた前菜を作りました。わりといけました。テーブルには他のお料理も並んでカラフル。










We had a nice "adult" time with "adult" drinks this evening. Yeah, no kids running around.
今日は「大人」のドリンクで「大人」の時間。そう、走り回る子供は今日はいません。







After this glass, I was drunk and walked funny. I know I am a cheap date.
その大人のドリンク一杯で酔っ払い、千鳥足でした。そーそー私は「チープデート」なのです。一杯で酔っ払ってくれるお酒に弱いデート相手のことをそういうんですよ。お金がかからないでしょ。やーね。






Mr. kids magnet was a dog whisperer today. Look at the dogs on his lap. "Feeeeel soooooo gooooood!!"
いつもは子供がすぐよってくるキッズマグネットのStevenは今日は犬マグネット。彼の膝の上で気持ちよさそうですよ。






Chocolate cake for a birthday boy. He is a VERY nice person with a warm heart and we love him! Happy Birthday, Brett!!
バースデーボーイにチョコレートケーキが運ばれて来ました。Brettは暖かい心を持つとてもいい人で私たちも大好き。お誕生日おめでとう、Brett!






....and this was our dinner tonight. Enough calories there?
はい、本日のディナー。カロリー多めね。






There was a pretty crescent moon tonight. Hope everybody enjoyed it.
美しい三日月が出ていました。みんな見てるかしら?



Posted by Picasa