Sunday, August 01, 2010

Yard sale and Frenchy bags

Found an antique table foot at a yard sale. We could put a wooden top and make it for a patio table. $5!!
近所のヤードセールでアンティークのテーブルの足を買いました。木の板を乗せたらパティオ用のテーブルになるのでは?たったの$5なり。

This antique mirror is very pretty and it was only $15 so I couldn't walk away without this.
こちらのアンティークの鏡はとてもきれいでその上$15だったので、買わずには帰れませんでした。

Mom sent us a lot of noodle kits. This is plum flavor noodle with mushrooms. Yummy! Thank you, Mom!! ママが色々な麵を送ってくれました。これはキノコ入り梅そうめん。おいしい!まま、ありがとー。

I made two kinds of Frenchy bags. Both of them are gifts. Pink one is for Grace who is living next door and gave her for her 4th birthday. 2種類のFrenchy Bagを作りました。両方ともプレゼント。ピンクのはお隣のGraceの4歳の誕生日にあげました。

Posted by Picasa