Friday, August 06, 2010

Patio is done!!

We have made a small counter with tiles and it looks VERY GOOD.
小さなタイルのカウンターができました。いい感じです。



We needed to cut some tiles to fit the limited space but I didn't want to rent tile cutter with $45 for 5 small tiles. We tried saw, nipper, and other tools but didn't work so gave up and decided to rent the mega tool. Yeah, worked like a charm.
スペースをきれいに埋めるためにタイルを切らなければいけないのですが、たった5個のタイルのために$45のタイルカッターを借りるのがいやだったので、タイル用ののこぎりやニッパーなど色々試しましたがうまくいかない。あきらめてこのスーパーツールをかりたら、あっという間にきれいに切れました。






Doesn't it look nice? The colorful Mexican tiles brought joyful feelings to the patio.
いい感じでしょ?カラフルなメキシカンタイルがパティオを明るい雰囲気にします。






We bought chairs but couldn't find the table yet. Now, it is PARTY TIME!!
椅子も気に入ったのがみつかり買いましたが、テーブルがまだ見つからない。さあ、パーティーでもしようかな。






Posted by Picasa