Tuesday, June 16, 2009

Japan trip 5

We stayed at Grandma's house since Mom's house is crowded with my sisters and my brother's family. I feel sad that Grandma is not at her house anymore but I found old pictures there.
ママの家は妹達や弟の家族でいっぱいだったので、私達はおばあちゃんの家に泊まりました。おばあちゃんがもういないのがとても寂しかったけど、古い写真を見つけました。

My grandma, she maybe around 20 years old.
20歳くらいのおばあちゃん

Grandma and grandpa. They look very happy together.
おばあちゃんとおじいちゃん。とても幸せそう

Mom and Aunt Ajiko. Looks like they are skipping.
ママと阿二子おばちゃん。スキップしてるみたいね。

Mom is cleaning my ears. "Feels gooooooood!"
ママに耳かきをしてもらっている私。「気持ちいい~。」

Mom&Dad's wedding
ママとパパの結婚式
Mom & Dad. Ohhh so 60's.
ママとパパ。あー、60年代だなあ。


Pictures take me to the time travel and it is fun to imagine how they were at that time.
写真ってタイムトラベルさせてくれる。その頃どんなだったか、想像するのも楽しい。



We went to DMV to renew my Japanese driver's license, went to Eal restaurant, had more mom's cooking and enjoyed the rest of our stay in Japan.
日本の運転免許の更新に行ったり、恒例のうなぎやさんにいったり、ママの手料理をいただいて残りの滞在を楽しみました。
Posted by Picasa