Tuesday, March 01, 2011

Seoul Trip 7


We went to Tondemon to have grilled fish tonight. We enjoy watching the various food and people eating on the street stalls. Ohhhhh, marinated crabs look gooooood!! 東大門に焼き魚を食べに行きました。マーケットのおいしそうな食べ物や屋台を見ながら歩いて行きます。あー、醤油付けのカニがおいしそう!


We found grilled fish street! There were a lot of grilled fish restaurants on both sides of the street. They grill fish outside so you can see what kind fish you can eat. 焼き魚横丁を見つけました!道の両側にレストランが並び、お店の外でお魚を焼いているのでどんな魚が食べられるのかわかる。



Everything looked great and the ones we ate were so tasty. This place must be good because camera crew filming food & people there. Korean food usually comes with 4 or 5 small dishes of appetizer such as pickles, Kimchi....and we love those. Miso soup came with it at this restaurant. 全部おいしそうだったけど、私達のいただいたお魚もとんでもなくおいしかった!カメラクルーも入っていたし、評判のおいしいお店に違いない!韓国料理についてくる小皿の漬物やキムチが楽しい。ここではお味噌汁もついてきました。





On the way back, I met a beautiful Korean girl in a traditional dress. :) 帰り道で伝統服を着た韓国美女と会いました。

OK. Enough playing around. Will leave for Japan tomorrow. はい、おふざけはこのくらいで。明日は日本へ発ちます。


Posted by Picasa