Sunday, September 26, 2010

Candlestick Park Antique Market

I heard they have a new antique market in Candlestick Park once a month so went there with Riri who was visiting in the City form Japan. This was the third time they had the market here and it was great. A lot of vendors were there and found interesting stuff. I don't have to go to Alameda any more because this place is much closer from my place. We spent 4 to 5 hours having fun there but it was so hot today. It is rare to be hot like this at Candlestick park. The vendors were all saying, "It was freezing cold last time!"
キャンドルスティックパークで新しくアンティーク市がたっているというので、ちょうど日本からきている利理さんと行って来ました。今回がまだ3回目の市でしたが、よかったです。たくさんのベンダーがお店を出していておもしろいものがたくさん見つかりました。これでアラメダまで行かなくてすみます。だってこっちの方がずっと近いもん。4,5時間を費やして見ましたが楽しかった。でもすごく暑かったの。こんなにこの場所が暑いのはめずらしい。ベンダーの人達は口をそろえて「前回は凍りそうに寒かったんだよ!」といってました。

We went to Grace Cathedral, too. What a beautiful cathedral. I couldn't get good pictures inside but the stained glass were amazing! 同じ日ではありませんが、Grace Cathedralへも行きました。なんて美しい聖堂。内部での写真がイマイチよくとれなかったのだけど、ステンドグラスがすばらしかった。

Posted by Picasa