Friday, April 05, 2013

Friday Night out

 Went out for dinner at Gordon Biersch in San Jose downtown. It was 15 minutes wait so we took some pictures in the court yard. Steven is wearing a new jacket he got recently.
週末ディナーはSan JoseダウンタウンのGordon Biersch へお出かけ。15分の待ち時間だったので中庭的なところで写真をとって遊ぶ。Stevenは最近買った新しいジャケットを着ています。
 
 
 

Steven had a wheat beer and I had Basil cucumber Collins. Sounds weird but it was delicious. You cannot skip garlic fries here. Taste much better than the ones they sell at ball park of course.
Stevenはwheatビール私は Basil cucumber Collinsをいただきました。バジルときゅうりなんて変だと思われそうですがおいしいの。そしてこのお店の名物ガーリックフライズ(フレンチポテトにガーリックがどっさり乗っかっている)ははずせません。このお店はスタジアムなんかでも出しているけどその時食べるのよりおいしい。当たり前かな。



Today is happend to be the first day we met in 9 years ago.
Me"did you plan this?"
Steven"ah...Yeah!"
Where are my flowers then? :) :)
今日は9年前に初めてデートした日だったことに気がつく。
私「覚えていたから、ここに来たの?」
Steven「えっ、えーと、そうだよ。」

ふうん、じゃあお花とかはどこよ。いひひ。



Happy first date anniversary and 10th year has started! Wow, double digits.
初デートの日おめでと。そして10年目が始まりました。わぁ、二桁だよぉ。
Posted by Picasa