Thursday, April 22, 2010

Earth Day, Sharks and Neutron

Today is Earth day. We planted a tree in our back yard. This tree is a grafted fruit tree and we will get two kinds of peaches and plum from this tree. I still cannot believe that one tree can have different types of fruits till I see it in my yard. アースデイだからという訳ではありませんが、木を植えました。この木は3種類のフルーツがかけ合わせれていて、2種類の桃とプラムがなるんですって!そんなの自分の目で見るまで信じられない。この夏が楽しみです。







Made a little dessert and went to Cory's place to...
ちょっとしたデザートを作ってCoryの家に行ったのですが…






...meet Neutron, 6 week old puppy!! Oh, he IS SOOO CUUUTEEE! I wanted to take him home.
生まれて6週間目の子犬、ニュートロンに会いました。ひやあ、かわいすぎる。家に連れて帰りたいよ。



That's right. We have something evil at home already...
そうでした。家には2匹のデーモンがいたのでした。

We watched Sharks game on TV and we won!!! One more game to go to the next level of playoff. Go Sharks!!
CoryのところでSan Joseのアイスホッケーチーム、シャークスの試合をTVで見ました。今年は成績がよく、あと一試合勝てば、プレイオフの次のレベルへ進めます。がんばれシャークス!


Posted by Picasa