Saturday, March 14, 2009

Rachel's karaoke birthday party

Made a lot of fresh chicken spring rolls and took them to....チキンの生春巻きを大量に作って持っていった先は…
Rachel's Karaoke Birthday Party!! It was a fun party. We sang, ate, danced, drunk and laughed a lot. Rachelのお誕生日カラオケパーティー!歌って、踊って、食べて、飲んで、笑ってとても楽しいパーティーでした。

Rachel and I have been friends for long time. We used to work at the same company and even went to business trip to Japan together. We went through some hard time at work together and I am so glad to see that she looks very happy now. Rachelとは長いつきあいで、以前、同じ会社で働いていました。日本出張に一緒に行ったこともあるんです。その職場ではいろいろつらいこともありましたが、今、Rachelが(私も)とてもハッピーにしているのを見れてとてもうれしい。

I am singing Billy Joel's "Moving out" and "Girl just want to have fun" with other girls.
私はビリージョエルの”Moving out"、そして他の女の子と一緒に"Girl just want to have fun"を歌いました。
Posted by Picasa