Sunday, December 04, 2011

Nutcracker

I went to see Nutcracker today. It is not an ordinary one. It is the one that my friend is in!! Well, she is my friend's daughter. She got a relatively big role which is one of Clara's friends. Considering she has just came from Japan and joined this ballet school, it is a very big deal!
クリスマスのお決まり、胡桃割り人形を見に行きました。ただの「胡桃割り…」じゃないよ。お友達が出ているんだから。うーん、お友達のお嬢さんだけれどね。彼女は主役のクララのお友達の一人を演じたのだけれど、それはわりに大きな役なんです。数ヶ月前に日本からきて、このバレエ団に入ったばかりなのにあの役をいとめるとは。



She was VERY cute and good on the stage. Too bad I could not take pics. After the show, I waited outside of the back stage to see her. I saw a lot of adoreble little dancers.
舞台上での彼女はとてもかわいくて、上手に踊れていました。写真を撮れないのが残念でした。バレエのあと裏口で待ち伏せしていたら、他のかわいいダンサー達が出てきましたよ。




Here she comes! She is holding the flowers I gave her! Great job!!
あ、彼女が出て来ました!よかったですよお!!




I took a pic with this little princess who is going to be Clara in 5 years. I promised her I will come to see her in Clara role.
5年後にクララになる彼女と写真を撮りました。そのときは絶対に見に行くからと約束したの。





Posted by Picasa