Monday, May 17, 2010

Bay to Breakers 2010



I had fun at the race. The time was 1:17:09 and the pace was slower than usual because of the Hayes Street Hill!! I thought I was going to faint at the top of the hill. Sumiko ran with me on the hill so I made it somehow. It is just fun to participate this race. looking at the costumes or no costumes :) Next year is 100 th race so we are going to make some special costume. Steven drove (& back) me to San Francisco so I was able to relax before & after the race. Had brunch with Bruce, Sumiko & us at Cafe Rigolo.
文字通り楽しめたレースでした。タイムは1時間17分9秒とちっとも速くはないのですが、あのHayes Streetの坂があるもの、しょうがないです。坂の上に来た時はフラフラでした。すみ子さんが坂の部分を一緒に走ってくれたので何とか登り終えた感じでした。このレースはとにかく参加するだけで楽しい。奇抜なコスチューム、又はコスチュームなし(靴をはいているだけ)の人達を見るのがおもしろい。来年は100周年。私達も何か特別なコスチュームで走ろうと計画中。Stevenが運転してくれたのでレースの前後にリラックスできた助かりました。レース後はBruce, すみ子さん、と私達の4人でCafe Rigoloでブランチしました。